WHAT DO I HAVE?

I need a backyard to daydream
But I have no time
I need some time to build a backyard
But I have no dream anymore…

Jogjakarta, January 18, 2011 – 12:08am

26 thoughts on “WHAT DO I HAVE?

  1. evelynrar said: Hehe..memutar kata, lucu..Lagi di Jogja ya, Rike?FBnya gimana? Kok gak muncul namanya tiap mau nge-tag ya?

    iya nih, Mbak Evel aku lagi di Jogja tapi besok udah pindah lagi ke Semarang untuk jadwal lain.FB-ku lafi deactivated, lagi banyak kerjaan nggak mau distrcted oleh FB: secara FB lebih banyak teman “beneran” jadi memberikan peluan lebih besar untuk “nggak istirahat njahilin teman’ he he he…

    Like

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s