WHAT DO I HAVE?

I need a backyard to daydream
But I have no time
I need some time to build a backyard
But I have no dream anymore…

Jogjakarta, January 18, 2011 – 12:08am

26 responses

  1. penuhcinta said: Ish, dream is the last thing you have to let go when all things have fallen apart. Ngopo tho Nduk? Kok seringnya melankolis? Sering2 nempel Yayah biar bisa ketularan edan sedikit.

    huik! iki mellow campur-campur, Mbak. lagi bete, habis baca buku The Kite Runner, kangen rumah, dll… kiye lagi ning Malioboro, Mbak Yayah lagi di Depok hi hi hi

    Like

  2. penuhcinta said: Ish, dream is the last thing you have to let go when all things have fallen apart. Ngopo tho Nduk? Kok seringnya melankolis? Sering2 nempel Yayah biar bisa ketularan edan sedikit.

    ndelok wong wong melow ahhh

    Like

  3. rikejokanan said: huik! iki mellow campur-campur, Mbak. lagi bete, habis baca buku The Kite Runner, kangen rumah, dll… kiye lagi ning Malioboro, Mbak Yayah lagi di Depok hi hi hi

    Oh, lg tugas di Jogja tho? The Kite Runner malah aku belum baca, pdhal bagus katanya. Tahu sinopsisnya sih dan kok gak tega mau bacanya. Tapi mustinya ya baca aja, wong fiksi tho kuwi. Mellow-nya jangan kelamaan… tuh si Gotrek sudah hadir siap menghibur, sesuai profesinya…hi….hi.

    Like

  4. penuhcinta said: Oh, lg tugas di Jogja tho? The Kite Runner malah aku belum baca, pdhal bagus katanya. Tahu sinopsisnya sih dan kok gak tega mau bacanya. Tapi mustinya ya baca aja, wong fiksi tho kuwi. Mellow-nya jangan kelamaan… tuh si Gotrek sudah hadir siap menghibur, sesuai profesinya…hi….hi.

    iyo, 2 hari…apik kuwi novelnya…ada beberapa halaman yang terpaksa ku-skip soalnya menurutku sangat keras.

    Like

  5. rikejokanan said: soale nek wis musuh nenek… koyok main bulutangkis… tangkis sana, teplok sini… hi hihi

    Nenek gak ada musuhnya kok, cuma cucu yg nakal minta dijewer aje. Eh, nanti kalo aku ke sana, kita main bulutangkis beneran yak, sama Yayah juga!Aku pamit sik, mau beneran beberes nih. Pusing lihat mainan anak2 dimana2, mau aku atur lagi penempatan barang2 di kamar mereka.

    Like

  6. penuhcinta said: Nenek gak ada musuhnya kok, cuma cucu yg nakal minta dijewer aje. Eh, nanti kalo aku ke sana, kita main bulutangkis beneran yak, sama Yayah juga!Aku pamit sik, mau beneran beberes nih. Pusing lihat mainan anak2 dimana2, mau aku atur lagi penempatan barang2 di kamar mereka.

    alangkah rajin si nenek yang ini, kerjaane beberes…sik to, nenek kok ijik nduwe anak-anak bayi ngono yo ha ha ha ha

    Like

  7. evelynrar said: Hehe..memutar kata, lucu..Lagi di Jogja ya, Rike?FBnya gimana? Kok gak muncul namanya tiap mau nge-tag ya?

    iya nih, Mbak Evel aku lagi di Jogja tapi besok udah pindah lagi ke Semarang untuk jadwal lain.FB-ku lafi deactivated, lagi banyak kerjaan nggak mau distrcted oleh FB: secara FB lebih banyak teman “beneran” jadi memberikan peluan lebih besar untuk “nggak istirahat njahilin teman’ he he he…

    Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

the !n(tro)verted yogi

nomadic, poetic, and sometimes ascetic

SevenHues

A place you can call home

lastflyingcow.com

Life, love and alienation along the way...

. . .

love each other like you are the lyric to their music

yaskhan

Poetry

Writing about...Writing

Some coffee, a keyboard and my soul! My first true friends!

Painting with words

Everything that I want to paint with words 馃巰

The Gastronomy Gal

Simplicity in food and travel

COLORFUL SISTERS

Traveling Fashion Designers 馃尲

Books by Patricia Furstenberg

Where Books and Dogs Travel through History

Shawn L. Bird

Original poetry, commentary, and fiction. All copyrights reserved.

Made of sticks and stones

Frank Regan in words

Penumbra Haiku

..... Just ....... Haiku .....

ram H singhal

Journey of Creative Enlightenment

Flora Fiction

A Creative Space

tinytotspoetry

Aspiring to be the best at writing. Poetry lover, haiku and free verse to be precise, I hope to one day master

myScribbles

Absent-minded musings

Melody Chen

Word-Experimentalist

Den of Dreams

Creativity Is a Wild Thing

Daydreaming as a profession

Daydreaming and then, maybe, writing a poem about it. And that's my life.

Pee Kay

voice_of_the_pen

The Broken Specs

Here's To Express.. :)

Light Play ~ Revitalize

we are fish that play in a sea of light

Cooking

recipes, tips & ideas

Simplify Tasks

Want to learn the simple way?

myvvoice

Escaping reality or facing reality.

The BELOVED

Our hearts are home, secured in God's Love. Find Hope and Encouragement in The LORD, The HOLY BELOVED.

thoughts and entanglements

A collective of poems and photos. All photos taken by me unless stated otherwise.

Rusted Honey

Poetry, haiku, tanka, and micropoetry

OwnShadow

Looking for people to share the written word

Madamsabi's Blog

Coffee For The Mind, inspiration for the soul!

unbolt me

the literary asylum

THE RIVER WALK

Daily Thoughts and Meditations as we journey together with our Lord.

Inner Peace

True wealth is the wealth of the soul

(Metanoia)

Fan of GOD

The Art of Blogging

For bloggers who aspire to inspire

RENEE VERONA

- Verse Seventeen -

Bombay Ficus

Running, Writing, Real Life Experiences & Relatable Content.

Learning to write

Just your average PhD student using the internet to enhance their CV

a.mermaid'spen_

I rant and write ;)

New Lune

A blog full of tips, inspiration and freebies!

Belajar Numerik Al Quran

Dan sungguh, telah Kami mudahkan Al Quran untuk pelajaran, maka adakah orang yang mau mengambil pelajaran? (Al Qamar 22, 32, 40)

chipping in

listen, and keep it clean

%d bloggers like this: