5 thoughts on “Bikin QN di MP sama saat oni lebih asyik daripada bikin status di FB.

  1. Mas Mpah, ning kene ya ana juga ning kok rasane MP tetap lebih “gw gitu looowh”The, iya tapi aku gaptek jadi ya itu gak jadi pertimbangan. Disini puisimu terasa lbh greget…Veeeee… Emang sih, kamu di FB cuma ngomong secuil…Tante Jul, ingak-inguk soalnya kadang di FB asyik ngobrol masa muda dgn teman lama jadi suka lupa MP hi hi

    Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s