November 3, 2008
rike jokanan

42 comments

PERMAINAN DAN SENDA GURAU

PERMAINAN DAN SENDA GURAU

Terimakasih kepada para manusia yang dengan senang hati menangisiku dengan pengharapan, menampariku dengan pencapaian, merongrongku dengan keceriaan, meludahiku dengan ilmu.

Kalian tak lain hanyalah anak panah waktu sedangkan aku seekor burung di ujung penglihatanmu. Kita tak kunjung lelah berkejaran sebelum sang penunggang kuda mengistirahatkan lengan dari busurnya.

Kau permainannya, aku senda guraunya.

November 3, 2008 – 4:06pm

42 thoughts on “PERMAINAN DAN SENDA GURAU

  1. aku yang ngomentari!!! wakakakakak…akuurrr

    Like

  2. Aku ra mudheng!Kepareng………

    Like

  3. shafa2hilman said: aku yang ngomentari!!! wakakakakak…akuurrr

    maksude opo he he he… wong ora ono sing dikomentari jeee…

    Like

  4. jandra22 said: Aku ra mudheng!Kepareng………

    Tante, aku lagi suka bikin puisi nih. bentar lagi tak posting yang aku sendiri mudheng. nanti kembali lagi ya, Tante. kalau gak balik, tak jemput lho…

    Like

  5. jandra22 said: Aku ra mudheng!Kepareng………

    huehehehe..urung komen to mau..pokoe aku hunting sing butuh komen mbak..biar rame kata sandi pertama adl pertamax…hahahahaha…okey, lha piye to urip ncen koyo ngene mbak..dadi yo..*wis komentar to?

    Like

  6. jandra22 said: Aku ra mudheng!Kepareng………

    huehehehe..urung komen to mau..pokoe aku hunting sing butuh komen mbak..biar rame kata sandi pertama adl pertamax…hahahahaha…okey, lha piye to urip ncen koyo ngene mbak..dadi yo..*wis komentar to?

    Like

  7. shafa2hilman said: huehehehe..urung komen to mau..pokoe aku hunting sing butuh komen mbak..biar rame kata sandi pertama adl pertamax…hahahahaha…okey, lha piye to urip ncen koyo ngene mbak..dadi yo..*wis komentar to?

    hayo menurut puisi kuwi urip kuwi koyo ngopo? piye komentare dienteni jeee…

    Like

  8. shafa2hilman said: huehehehe..urung komen to mau..pokoe aku hunting sing butuh komen mbak..biar rame kata sandi pertama adl pertamax…hahahahaha…okey, lha piye to urip ncen koyo ngene mbak..dadi yo..*wis komentar to?

    iki podho karo ndhuwure lho, Mbak Indah. nge-click-e ora usah semangat 45 ha ha ha…

    Like

  9. shafa2hilman said: huehehehe..urung komen to mau..pokoe aku hunting sing butuh komen mbak..biar rame kata sandi pertama adl pertamax…hahahahaha…okey, lha piye to urip ncen koyo ngene mbak..dadi yo..*wis komentar to?

    hidup…(karo nyumet korek gas)mati..(mateni korek gas)

    Like

  10. rikejokanan said: Terimakasih kepada para manusia yang dengan senang hati menangisiku dengan pengharapan, menampariku dengan pencapaian, merongrongku dengan keceriaan, meludahiku dengan ilmu. Kalian tak lain hanyalah anak panah waktu sedangkan aku seekor burung di ujung penglihatanmu. Kita tak kunjung lelah berkejaran sebelum sang penunggang kuda mengistirahatkan lengan dari busurnya. Kau permainannya, aku senda guraunya.

    menangisi dengan harapan: mengharapkan seseorangmenampari dengan pencapaian: pencapaian adalah hasil tamparan motivasi kerjamerongrong dengan keceriaan: keceriaan yang berlebihan bisa merongrong keprobadianmeludahi dengan ilmu: penghinaan yang dijadikan pelajaran supaya lebih baikSang Penunggang kuda: yang menguasai hidupdalam Al Quran ada disebutkan bahwa hidup hanyalah permainan dan senda gurau (laibu wa lahwun). manusia bersenda gurau dalam waktu yang tak diketahui kapan berakhirnya.

    Like

  11. shafa2hilman said: hidup…(karo nyumet korek gas)mati..(mateni korek gas)

    ya, itu tema besarnya. tepuk tangan untuk Mbak Indah. tak wenehi biji 80!!!

    Like

  12. cobadua said: menangisi dengan harapan: mengharapkan seseorangmenampari dengan pencapaian: pencapaian adalah hasil tamparan motivasi kerjamerongrong dengan keceriaan: keceriaan yang berlebihan bisa merongrong keprobadianmeludahi dengan ilmu: penghinaan yang dijadikan pelajaran supaya lebih baikSang Penunggang kuda: yang menguasai hidupdalam Al Quran ada disebutkan bahwa hidup hanyalah permainan dan senda gurau (laibu wa lahwun). manusia bersenda gurau dalam waktu yang tak diketahui kapan berakhirnya.

    begitu kira-kira yang dimaksud oleh puisi tersebut. semoga bermanfaat.

    Like

  13. rikejokanan said: ya, itu tema besarnya. tepuk tangan untuk Mbak Indah. tak wenehi biji 80!!!

    guru UTHIIILLLLLLL!!!!

    Like

  14. rikejokanan said: ya, itu tema besarnya. tepuk tangan untuk Mbak Indah. tak wenehi biji 80!!!

    Like

  15. rikejokanan said: ya, itu tema besarnya. tepuk tangan untuk Mbak Indah. tak wenehi biji 80!!!

    “celingukan” mode onyes!!! udah pada terdampar di pulau kapuk. pasti kecape’an dolanan ro geguyonan.

    Like

  16. shafa2hilman said: hidup…(karo nyumet korek gas)mati..(mateni korek gas)

    Hidup, iya nyumet rek gas,lha mati, mesthine kudu ndamu rek gase kuwi…….Beuh..beuh…..beuh………!! Wis, sidhem.

    Like

  17. shafa2hilman said: guru UTHIIILLLLLLL!!!!

    lho, 80 itu masih terhitung A walaupun bukan A gendut paling tidak sehat he he he… yo wis tak wenehi 82,5 hi hi…

    Like

  18. shafa2hilman said: guru UTHIIILLLLLLL!!!!

    nah, yang ini melenakanku dengan jempolmu :-p

    Like

  19. dhanuh said: “celingukan” mode onyes!!! udah pada terdampar di pulau kapuk. pasti kecape’an dolanan ro geguyonan.

    wis tangi meneh le…

    Like

  20. jandra22 said: Hidup, iya nyumet rek gas,lha mati, mesthine kudu ndamu rek gase kuwi…….Beuh..beuh…..beuh………!! Wis, sidhem.

    inggih, matur nuwun rawuhipun ingkang mboten ngagem dipunpapak 🙂

    Like

  21. jandra22 said: Hidup, iya nyumet rek gas,lha mati, mesthine kudu ndamu rek gase kuwi…….Beuh..beuh…..beuh………!! Wis, sidhem.

    wualah wis tangi. arep nirakati po yu? aku malah rung merem’e.

    Like

  22. dhanuh said: wualah wis tangi. arep nirakati po yu? aku malah rung merem’e.

    lha kan Sang Penunggang kuda durung leren to le…

    Like

  23. dhanuh said: wualah wis tangi. arep nirakati po yu? aku malah rung merem’e.

    nah lho, opo koboy kurang kerjaan. wong lingsir2 wengi ngene isih playon. eh tp koboy sing endi sik. Klo Dia-kan mang tak pernah tidur alias slalu terjaga.

    Like

  24. dhanuh said: nah lho, opo koboy kurang kerjaan. wong lingsir2 wengi ngene isih playon. eh tp koboy sing endi sik. Klo Dia-kan mang tak pernah tidur alias slalu terjaga.

    wis kono wudhu sik trus nggelar kloso utowo sejadah trus ilerono War wekekekek…

    Like

  25. dhanuh said: nah lho, opo koboy kurang kerjaan. wong lingsir2 wengi ngene isih playon. eh tp koboy sing endi sik. Klo Dia-kan mang tak pernah tidur alias slalu terjaga.

    yo wis tak ndang menyat.

    Like

  26. dhanuh said: yo wis tak ndang menyat.

    monggo

    Like

  27. rikejokanan said: nah, yang ini melenakanku dengan jempolmu :-p

    hehehe… iku artine panjenengan pancen ciamik… 😀

    Like

  28. demitmp said: hehehe… iku artine panjenengan pancen ciamik… 😀

    oooh… ngerti aku saiki. Mas Demit jempole cap tiga roda sing paling ciamiiiik. garek nyumet. ojo lali cedhake bakul brondong yoooo ha ha ha…

    Like

  29. rikejokanan said: oooh… ngerti aku saiki. Mas Demit jempole cap tiga roda sing paling ciamiiiik. garek nyumet. ojo lali cedhake bakul brondong yoooo ha ha ha…

    Like

  30. rikejokanan said: oooh… ngerti aku saiki. Mas Demit jempole cap tiga roda sing paling ciamiiiik. garek nyumet. ojo lali cedhake bakul brondong yoooo ha ha ha…

    rodanya cuma satu euy…

    Like

  31. rikejokanan said: oooh… ngerti aku saiki. Mas Demit jempole cap tiga roda sing paling ciamiiiik. garek nyumet. ojo lali cedhake bakul brondong yoooo ha ha ha…

    wah nyerah aku mbakyu…yen puisi aku ra ngerti babarblas……

    Like

  32. rikejokanan said: oooh… ngerti aku saiki. Mas Demit jempole cap tiga roda sing paling ciamiiiik. garek nyumet. ojo lali cedhake bakul brondong yoooo ha ha ha…

    wah jujur, yang ini ndak ngartos

    Like

  33. rikejokanan said: rodanya cuma satu euy…

    Oh iki genah pemain sirkus. Nggugu ra, anakku lagi sD nang Belgia duwe kanca wedok yen sekolah nganggo pit roda siji, amargi deweke pancen anake (lan malah melu dadi) pemain sirkus keliling. Hebat tenan. Tase diemban nang geger (back-pack), tangane lenggang kangkung. Yen mlebu kelas, pite iku mung di slendekake nang ngarep lockere.Bocahe jenenge Cornelia, nek aku ora salah ngeling-eling.

    Like

  34. rikejokanan said: rodanya cuma satu euy…

    Kenapa ini?

    Like

  35. depingacygacy said: wah nyerah aku mbakyu…yen puisi aku ra ngerti babarblas……

    ada Mbak Indah dan cobadua udah bikin interpretasi diatas tuh. boleh coba yang beda kok 🙂

    Like

  36. atiggna said: wah jujur, yang ini ndak ngartos

    teu na naon. di-waos kemawon he he he…

    Like

  37. jandra22 said: Oh iki genah pemain sirkus. Nggugu ra, anakku lagi sD nang Belgia duwe kanca wedok yen sekolah nganggo pit roda siji, amargi deweke pancen anake (lan malah melu dadi) pemain sirkus keliling. Hebat tenan. Tase diemban nang geger (back-pack), tangane lenggang kangkung. Yen mlebu kelas, pite iku mung di slendekake nang ngarep lockere.Bocahe jenenge Cornelia, nek aku ora salah ngeling-eling.

    unik itu, Tante. kula kinten Mas Demit punika menawi nyambut damel inggih nunggang pit roda setunggal. backpack dipunpanggul, astanipun mbeto bungkusan nasi uduk, tutukipun nyamuk-nyamuk menikmati sarapan.btw, Cornelia masih main sirkus gak ya, bun? atau melenceng menggapai cita-citanya sesuai perkembangan jaman. IT programmer mungkin?

    Like

  38. agripzzz said: Kenapa ini?

    lagi ndiskusiin permainan panahan 🙂

    Like

  39. rikejokanan said: btw, Cornelia masih main sirkus gak ya, bun? atau melenceng menggapai cita-citanya sesuai perkembangan jaman. IT programmer mungkin?

    Wah, duka lha sudah putus hubungan dengan nya(muk). Tapi kayaknya bakal jadi pemain sirkus terus wong bapak-ibunya memang hidup dari sirkus itu. Unik ya?!

    Like

  40. jandra22 said: Wah, duka lha sudah putus hubungan dengan nya(muk). Tapi kayaknya bakal jadi pemain sirkus terus wong bapak-ibunya memang hidup dari sirkus itu. Unik ya?!

    unik! bisa jadi dia udah jadi pemain sirkus terkenal yang dapet penghargaan dari kerajaan Monaco 🙂

    Like

Leave a Reply

Required fields are marked *.

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: