My Goodness – headache to the max!

This below video clip by “The Law” was sent by a friend. We’ve never thought of how a rap group (vocal? band? what? never heard of “The Law”) could sing a negative song, a set of negative lyrics about two women (Maia & Meichan of Duo Maia) who truly achieve very high position in Indonesia music world. Only hatred could generate this work.

Just wanna say…. What you sow, what you reap!
This group is over, might never get up again…. I pity their start cum end….

To Maia and Meichan: Good Luck here and after! You have the beauty, the talent and the attitude. Love, love, love…..

These are the lyrics as sung by “The Law”.

Now throw ur hand in the air buat duo maia
Jari tengah di udara buat duo maia
Middle finger’s in the air buat duo maia
Baladewa sluruh dunia acungkan jari tengahmu

Check this, check this You don’t wanna miss
Gw gak pengen menghujat atau berlaku sinis
Tapi duo maia yang katanya formasi baru
Buat gw contoh buruk yang gak pantas ditiru

Gaya harajuku lu lebih mirip cewe brengsek
Ibu tiga anak kok gayanya seperti bom sex
Ngaku jadi musisi tapi kemampuan cetek
Mendingan gw nonton mulan jadi bintang obat ketek

Kemampuan dan skill lu cuma setahi upil
Gw sumpahin album lu gak bakalan berhasil
Tampang vokalis lu kaya bintang bokep miyabi
Kok kaya mirip cewe yang lagi masturbasi

Gw denger-denger sih lu kan ngakunya sarjana
Tapi klakuan minus kaya cewe gak bragama
Gak becus ngurus anak, ngandelin pengacara
Wajar kalo cinta suami lu tertinggal di malaysia

You had all the money, you had all the fame
You had a good family and you have a good man
Tapi lu masih ngotot lu pengen jadi artis
Lu kaga punya bakat semua lagu lu najis

Untung aja lu masih punya suami yang sabar
Walaupun sifat lu tuh udah kaya cewe bar bar
Lu tau rumah tangga lu udah mau bubar
Tapi lu malah minta duit dua ratus milyar

Now throw ur hand in the air buat duo maia
Jari tengah di udara buat duo maia
Middle fingers in the air buat duo maia
Baladewa sluruh dunia acungkan jari tengah (2x)

Ini babak yang baru cobalah kau dengarkan
Semua orang tau lu tuh mabuk ketenaran
Kalo lu emang bener bener punya kemampuan
Kenapa takut bersaing sama dewi dewi dan mulan

Gw suka dewi dewi apalagi mulan
Gw juga suka ratu waktu vokalisnya pingkan
Tapi sekarang vokalisnya kok diganti mei chan
Doi gak pantes nyanyi doi pantesnya mecun

Lebih baik mei chan lu kirim aja ke batam
Gw yakin lebih laku jadi PSK malam
Karena di musik dia gak punya masa depan
Republik cinta bakal bikin lu semua tenggelam

Mulan jameela udah ninggalin ratu
Album dewi dewi masih yang paling laku
Andra and the backbone yang jadi nomer satu
Gw kasih jempol terbalik buat albumnya ratu

Udah deh mendingan cepetan lu insaf
Sebelum baladewa indonesia pada khilaf
Ini cuma nasihat we still love you anyway
Kalo lu kaga suka HOO! E-G-P

Now throw ur hand in the air buat duo maia
Jari tengah di udara buat duo maia
Middle fingers in the air buat duo maia
Baladewa sluruh dunia acungkan jari tengah mu (2x)
 

 

A building like a dragon in the city – September 28, 2016 – 15:32

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

myvvoice

Escaping reality or facing reality.

BELOVED

Here, we worship together bringing our hearts truthfully and longingly to God. Find Hope, Love and Encouragement, this a fellowship of and in, The BELOVED.

GLITCHY PREACHER

Feel free to use any of my images (both photos and paintings) on your blogs and social networks

thoughts and entanglements

A collective of poems and photos.

Rusted Honey

Poetry, haiku, tanka, and micropoetry

OwnShadow

Looking for people to share the written word

Madamsabi's Blog

Coffee For The Mind, inspiration for the soul!

unbolt me

the literary asylum

THE RIVER WALK

Daily Thoughts and Meditations as we journey together with our Lord.

Inner Peace

True wealth is the wealth of the soul

Luna

Pen to paper.

(Metanoia)

Fan of GOD

The Art of Blogging

For bloggers who aspire to inspire

Verona

- Renee verona -

The Travellothoner

Travel, Running, Fitness, Life, Writing.

Learning to write

Just your average PhD student using the internet to enhance their CV

a.mermaid'spen_

Be careful, I might convince you.. You are art.✨

New Lune

A blog full of tips, inspiration and freebies!

Belajar Numerik Al Quran

Dan sungguh, telah Kami mudahkan Al Quran untuk pelajaran, maka adakah orang yang mau mengambil pelajaran? (Al Qamar 22, 32, 40)

chipping in

Listen, and keep it clean

Shanmugam's Blog

Articles on Spirituality. Psychology, Mindfulness, Spiritual Enlightenment & a Collection of my Poems.

niaART

If you are always trying to be normal, you will never know how amazing YOU can be. Maya Angelou

WordPress.com Apps

Apps for any screen

Poetry and Prose

From soul to soul

Eden Hills

My Life on the Farm

Mlathi Wulung

4 out of 5 dentists recommend this WordPress.com site

Dread Poets Sobriety

Irreverence's Glittering New Low!

Asosiasi Mahasiswa Pecinta Literasi

Nge-literasi atau terjajah selama-lamanya?

Alifis@Corner

Dinamisasi Otak dan Hati dengan berbagi informasi, ilmu dan pengetahuan

bibilintikan

just a little nod in the ocean

Chez Lorraine

A journal of an Indonesian in The Netherlands

My First Orchid

LEARNING TO CARE FOR YOUR FIRST ORCHID

A Charmed Yogi

Inspiration to live your yoga from a passionate yogi & yoga teacher

Tatikprice's Blog

Life's experiences of a thirtysomething girl living in the far east of London

My Rainbow Village

It's about My World !

Be Inspired..!!

Listen to your inner self..it has all the answers..

me and my story

A melancholic thinker who thinks too much

Sparkonit

Science Simplified

Narble Furt Lives

Off the wall, under the freeway, over the rainbow, nothin' but net.

Rubbish Eat Rubbish Grow

Singapore Food Blog | Singapore Food Reviews | Best Singapore Food | Singapore Best Restaurants | Singapore Travel Blog | Singapore Hotel Reviews | Singapore Staycations

Bubba and Fling

Thought Bubbles from 2 Aussies

%d bloggers like this: